BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 8 July 2011

B E R S I H ? ? ?

apa benda tu bersih ? bersihkan badan , bersih kan bilik , bersih kn muka ? dude what the hell of the meaning B E R S I H , okay tadi aku tengok berita , semua kawasan kl kosong tak ada orang pun , except polis yang nak menjaga tempat yang tertentu , eh kalau pakai baju kuning kene tangkap ek ? for what ? apa salah nya pakai baju kuning , nampak ceria ja happy ja , hhaa! ni aku tulis warna kuning tak kene tangkap ?  aku sebenarnya tak tahu apa benda kejadah semua ni , coz aku tak tengok berita , aku tengok pun kebetulan sahaja , okay berita borig , always about politik politik politik =,='  news for loser  and news suck ! okay habis ni gambar dekat depan sogo 

 
depan sogo polis jaga


seriously macam nak berperang kot ! ya allah kau selamatkan la umat-2 MU ini ya allah , selamatkan mereka daripada ancaman yang bahaya amin ~

0 comments: